Порядок реагування на випадок булінгу |


Порядок реагування на випадок булінгу

Додаток 2

до наказу №127 від 31.08.2023

по Сумському ДНЗ №3 «Калинка»

АЛГОРИТМ

реагування на випадок булінгу (цькування)

 

Цей алгоритм розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», наказу Міністерства освіти та науки України від 28.12.2019 №1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти».

Цей алгоритм визначає механізми та процедури реагування на випадок булінгу (цькування).

  1. У випадках звернення за фактом булінгу відповідальна особа первинно з’ясовує обставини викладеної в заяві ситуації, готує матеріали для направлення повідомлень до уповноважених органів. Керівник закладу протягом доби направляє листи-повідомлення до територіальних органів Національної поліції, управління служби у справах дітей, центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді.
  2. Наказом керівника скликається постійно діюча комісія з розгляду випадків булінгу (не пізніше 3 днів з дня отримання заяви). До роботи комісії можуть долучатися заявник, батьки або інші законні представники неповнолітніх сторін булінгу, а також сторони булінгу, представники Національної поліції, управління-служби у правах дітей, центру соціальних служб сім’ї дітей та молоді.
  3. Комісія здійснює свої повноваження не більше ніж 10 днів з дня видачі наказу про розгляд заяви.
  4. Комісія протягом визначеного часу:
  • збирає, аналізує, перевіряє достовірність інформації, готує матеріали, що підлягають розгляду на засіданні комісії (письмові пояснення сторін булінгу, свідків, чергових педагогічних працівників, пояснення будь-яких заінтересованих осіб, за наявності матеріали відеофіксації тощо);
  • виробляє соціально-педагогічні висновки за спостереженням, аналізує висновки територіальних управління служби у справах дітей, центру соціальних служб сім’ї дітей та молоді, ювенальної превенції;
  • визначає причини булінгу та вживає необхідних заходів щодо його усунення;
  • визначає ступінь заходів виховного впливу щодо сторін булінгу в класі, де стався випадок;
  • здійснює моніторинг ефективності соціальних та психолого- педагогічних послуг, заходів з усунення причин булінгу, за необхідності вносить корегування;
  • надає рекомендації педагогічним працівникам та батькам.

Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Оставить комментарий



На wordpress создание тем и шаблонов.