У навчально-виховному процесі дошкільного закладу вихователями широко використовуються інноваційні педагогічні технології:
методика О.М.Зайцева,
методика Л.Шелестової,
використання лего-конструктора в роботі з дошкільниками;
економічне виховання,
ровиваючі ігри Нікітіних,
ТРВЗ,
елементи методики Н. Гавриш (робота з коректурними таблицями),
елементи педагогічної спадщини О.В.Сухомлинського,С.Ф.Русової, М.Монтессорі.
Організація методичної роботи дошкільного навчального закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, згідно з концептуальними засадами програми розвитку дитини дошкільного віку регламентувалися річним планом закладу. Інновації в ДНЗ є необхідними для ведення пошуку шляхів розв’язання проблем, наявних в дошкільній галузі; прагнення педагогів підвищити якість освітніх послуг, урізноманітнити їх, задовольняючи зростаючі з кожним роком запити окремих батьків . Педагоги закладу реалізують зміст освіти через інтеграцію різних видів дитячої діяльності. Заняття вихователів розрізняють за способом організації дітей: групові, підгрупові, індивідуальні, індивідуально – групові. На виконання Методичного листа Міністерства освіти і науки України № 1/9 – 393 від 10.06.2009 р., у дошкільному закладі плануються і проводяться різні форми занять: інтегровані, комбіновані, комплексні, бінарні, тематичні.
Під час проведення цих занять педагоги впроваджують розділи програми «Я у Світі»» у педагогічну практику. Заняття носять творчий характер, багато уваги приділяється дослідницько-пошуковій діяльності. В закладі створено відповідне середовище: Куточок лісу, куточок поля, сад, ягідник, город. З метою розвитку творчих здібностей дітей організовані і функціонують гуртки: «Веселі музики», «Умілі рученята», «Талановиті пальчики», «Флорбол», «Танцювальні ритми».
У дошкільному закладі в тісній взаємодії з вихователями та адміністрацією працюють і вузькі спеціалісти. Вони здійснюють навчально-виховну, корекційну та діагностичну роботу з дітьми, а також проводять консультації, семінари, ділові ігри для батьків вихованців та педагогів з метою встановлення тісного взаємозв’язку всіх освітніх ланок та досягнення єдиних вимог у вихованні дітей.