Дитячий садок – то світ дитинства. То світ, в якому дитина в найважливіший період свого розвитку. То світ, куди маленька людина іде зі своїми радощами і прикрощами, мріями, фантазіями, де пізнає себе і робить відкриття в оточуючому.
З 1973 року існує такий острівець тепла, світла і любові, де малечі завжди сонячно і затишно, – дошкільний навчальний заклад № 3 «Калинка» по вулиці Герасима Кондратьєва.
Дружній і творчий колектив понад 30 років очолювала Тимченко Людмила Іванівна. За її біографією можна писати історію становлення закладу. Переступивши його поріг в 1973 році юною, сповненою життєвої енергії, творчого вогнику і великої любові до обраної професії вихователькою, вона ще не знала, що садочок стане її долею
Сьогодні свої зусилля на створення комфортного, затишного мікроклімату, на розвиток кожного малюка як особистості, поліпшення матеріально – технічної бази закладу спрямовує Ірина Володимирівна – молодий, творчий та кваліфікований керівник з високим рівнем креативності.
Надійним помічником в організації навчально – виховного процесу є методист закладу Коваленко Світлана Вікторівна. Вся її 25 – річна педагогічна діяльність тісно пов’язана з ДНЗ №3: спочатку вихователь – зараз досвідчений вихователь – методист.
Працівники дошкільного закладу з перших днів перебування дитини в садку прагнуть навчити її розуміти красу навколишнього світу, усвідомлювати моральний сенс між людських стосунків. Педколектив створив для дітей таке предметно-розвив
Музичний і фізкультурний зали обладнано відповідно до вимог сьогодення. Тут проводяться свята: традиційні і нетрадиційні, фізкультурні розваги, вистави. Це і Парад казок, і Свято рідної мови, і Свято матері, а також народні і родинні свята, виставки, зустрічі. Такі заходи мають велику виховну цінність, захоплюють дітей, формують позитивні якості особистості.
Переорієнтовуючи навчально-виховн
Вихователям закладу не позичати працьовитості та таланту. Невтомні вигадниці та чарівниці впевнено ведуть малят за собою в чарівний дивосвіт різнокольорових барв, вони вміло зацікавлюють малят різними нетрадиційними техніками зображувальної діяльності.
Художня творчість тісно пов’язана з поезією, казками, музикою. Реалізувати свої творчі здібності малята можуть в гуртках: «Чарівні фарби та вмілі пальчики», аеробіки, гуртку гри на музичних інструментах «Веселі музики», театральному «Капітошка». На виставах гуртка завжди аншлаг. Великими шанувальниками дитячого мистецтва є батьки, які завжди допомагають у підготовці спектаклів, виготовлення костюмів. Гурткова робота дає змогу розкритися особистості кожного малюка, втілити мрію в реальність.
Центром фізичного здоров’я є спортивна зала. Керівник з фізичного виховання поповнила залу нетрадиційним матеріалом, який допомагає їй під час проведення фізкультурних занять і спортивних свят, сприяє фізичному розвитку та загартуванню дошкільників.
Значну роль в житті ДНЗ відіграє молодий, але талановитий практичний психолог Кажан Людмила Володимирівна. Велику роль вона приділяє формуванню психічного здоров’я дітей, сприяє створенню позитивного мікроклімату в колективі дошкільного закладу. Надзвичайно багато питань отримує психолог від батьків, і жодне з них не залишається поза увагою.
Досвідчені педагоги закладу охоче діляться своїми знаннями з молодими спеціалістами: у створеному ними «Клубі молодого вихователя» систематично проходять семінари, тренінги, круглі столи з передачі власного досвіду.
Своєю багаторічною клопіткою працею, яка полягає у ретельному доборі кадрів, у постійній роботі над підвищенням свого фахового рівня, в ефективній підготовці дітей до шкільного навчання, в прозорості та відкритості для батьків всього педагогічного процесу, колектив ДНЗ досяг авторитету серед мешканців не лише мікрорайону, а й всього міста.
Дієвим є взаємозв’язок між дошкільним закладом і середньою спеціалізованою школою №1: тут не на словах, а на ділі дотримується принцип наступності та неперервності освітянського процесу. Директор школи ніколи не відмовляє в допомозі, а вдячні вихователі і вихованці завжди бажані гості у школі.
«Дитинство – найважливіший період життя, не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє, неповторне життя. І від того, яке було дитинство, хто вів дитину за руку в дитячі роки, що ввійшло до її розуму, її серця з навколишнього світу – від цього значною мірою залежить, якою людиною стане сьогоднішній малюк». (В. Сухомлинський).