Методична робота закладу спрямована на:
– вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
– стимулювання творчого потенціалу педагогів;
– підвищення педагогічної культури педагогів;
– вдосконалення педагогічної майстерності;
– розвиток спеціальних умінь та навичок;
– формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
Мета методичної роботи: вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності
Напрямки методичної роботи:
•підвищення соціально – психологічної культури вихователів;
• вдосконалення педагогічної майстерності;
• сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;
• розвиток спеціальних умінь та навичок
Принципи методичної роботи:
• педагогічна співпраця з вихователем;
• робота в режимі довіри, доброзичливості;
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• щоденна допомога;
Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:
Колективні:
– педагогічні ради;
– педагогічні читання;
– теоретичні семінари;
– семінари-практик
– колективні перегляди освітнього процесу
Групові:
– робота творчих груп;
– консультації
Індивідуальні:
-наставництво;
– самоосвіта;
– взаємовідвідуван
– робота над проблемними питаннями;
– атестація
Для того, щоб вирішити складні завдання, що постають перед дошкільним закладом, методичний кабінет ретельно вивчає педагогічний колектив – що є основою створення структури методичної роботи з педагогічними кадрами. Методична робота в дошкільному навчальному закладі є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвитку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу. Вирішення окреслених завдань здійснюється шляхом пошуку нового змісту, форм і методів роботи з педагогічним колективом.
Стимулювання творчого потенціалу базується на принципах методичної роботи:
– педагогічна співпраця з вихователем
– робота в режимі довіри, доброзичливості
– творча атмосфера , стимулювання творчої активності
– щоденна допомога
– надання вихователеві права вибору
– системність методичних заходів
Осередком методичної роботи в закладі є методичний кабінет:
В методичному кабінеті закладу
створені умови для організації методичної роботи
Інформаційні матеріали:
– нормативні документи, інструктивно – методичні матеріали;
– матеріали з правової освіти;
– управління та контроль;
– ділові дані про педпрацівників ДНЗ;
– матеріали атестації педпрацівників;
– робота з батьками;
-взаємозвязок зі ССШ
– матеріали участі ДНЗ в районних заходах;
– фото, відео – матеріали.
Вся методична робота в дошкільному закладі підпорядкована систематичному плану роботи, який складається на основі глибокого аналізу за минулий навчальний рік, комплексного вивчення результатів, здобутків, педагогічних знахідок. До річного планування залучаються всі працівники закладу, враховуючи їхню кваліфікацію, творчі здібності, можливості, їхні запити, побажання, зауваження.