Стисла характеристика вікових особливостей фізичного розвитку дітей |


Стисла характеристика вікових особливостей фізичного розвитку дітей

Стисла характеристика вікових особливостей фізичного розвитку

дітей 3 – 4 року життя

Уповільнюється швидкість росту. Кісткова система має хрящову будову в окремих місцях (кисті рук, гомілкові кістки, деякі частини хребта), що може легко викликати скривлення під час неправильних поз.

Хода важка на всю стопу, бічні розгойдування тіла, напівзігнуті ноги, опускання голови, нерівномірність довжини кроків.

Простір залу використовувати не вміють, тісняться. Від гри дістають справжнє задоволення, легко входять в образ. Але загалом гра індивідуальна, кожний грає сам, результат дії мало цікавить. Власне «Я» на першому місці, кожний хоче показати себе, поглинений самим процесом руху. Аналізувати свої дії не вміють, роблять вправи погано, врозбрід. Багато хто не хоче повторювати вправи. Часто заважають одне одному, прагнуть пересуватися по залу.

Увага дітей цього віку вкрай нестійка, підвищена емоційна збудливість, вольових зусиль у виконанні вправ майже немає. Висока роль наслідування і погане сприйняття словесної інформації.

Дихання поверхневе.

Координувати свої рухи з музичним супроводом майже не вміють.

дітей 4-5 року життя

Період першого витягнення. Нагромадження м’язової сили, посилення рухливості, витривалості.

Хрящовими залишаються частини кісток кісті, стопи.

Діти не можуть виконувати рівні і точні рухи.

Рухи тіла вже досить координовані. Уміють регулювати свої рухи, виконувати їх навмисне. Збільшилася працездатність, можуть довше зберігати потрібну позу, охоче повторюють рухи багаторазово, присутній вольовий характер рухів. Зростає сила кінцівок.

Хода стає правильнішою, але рухи руками недостатньо енергійні. Багато хто сутулиться, але голову опускають менше. Крок став рівномірнішим. Можна широко використовувати різні способи ходьби.

Поряд з показом вже здатні сприймати і словесне пояснення. Вже розуміють і виконують вихідні положення, їх легше пошикувати, вони вміють зберігати своє місце на занятті.

Уміють підкоряти свої рухи загальному ритму, робити вправи узгоджено. Багато хто добре сприймає музичний супровід.

Добре беруть участь в іграх, імпровізаціях, охоче фантазують, уживаються в образ.

Отримують задоволення від руху, його краси, уміють аналізувати, охоче долучаються до ігор-змагань. Сприймають похвалу, вища нагорода – показ їхнього виконання іншим.

У більшості увага ще хитка, поведінка і дії виходять з-під контролю свідомості, можливі емоційні зриви.

дітей 6 – 7 року життя

Триває ріст тіла, окостеніння. Кістяк в основному міцний, можна збільшувати кількість вправ для пружності тіла, сили. Посилений ріст ніг. Володіють дрібними рухами рук, кожним пальцем. Руки і ноги більш рухливі, сильні.

Зросла координація рухів, точність. Хода добре координована, відсутні зайві рухи. Дії підконтрольні свідомості. Можуть регулювати силу вправ, підкоряти їх своїй волі.

Розуміють користь вправ, зв’язок між виконанням вправ і кінцевим результатом. Наполегливі у подоланні труднощів, здатні багаторазово повторювати вправи.

Працюють дружно, добре розуміють команду, зберігають вихідне положення, дотримують дистанцію, виділяють головне в поставі і позах.

Достатньо добре орієнтуються у просторі, організовані, дисципліновані. Уміють аналізувати свої успіхи і успіхи інших, прагнуть допомагати одне одному.

Багато хто виконує вправи зі своєї ініціативи вдома.

Приваблює результат вправ. Добре відчувають музичний ритм, підкоряються йому поза словесною командою.

Словесні вказівки сприймаються адекватно, тому слід використовувати їх частіше ніж показ.

Інтенсивно розвивається уява, яка компенсує недосконалість мислення і обмеженість досвіду.

Багато хто проявляє власну ініціативу відпрацьовувати вдома вправи, виконання яких викликало труднощі.

Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Оставить комментарий



На wordpress создание тем и шаблонов.