
Важливо пам’ятати, що провідна діяльність дітей дошкільного віку ігрова, тому всі заняття мають проходити в ігровій формі.
#Заняття необов’язково проводи за столом, бажано проводити там де подобається дитині (на килимку, дивані, у ванній кімнаті, у дворі).
#Мовлення одна з вищих психічних функцій і формується та збагачується через сенсорні системи (#слух, #зір, нюх, #тактильні_відчуття) та з допомогою інших психічних функцій. Щоб дитина гарно засвоїла новий матеріал, вмикають всі сенсорні системи.
ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ВДОМА БАТЬКАМ НЕОБХІДНО МАТИ НАСТУПНІ ПРЕДМЕТИ та АТРИБУТИ:
#дзеркало середнього розміру, щоб дитина мала змогу стежити за правильною постановкою губ та язика під час артикуляційної гімнастики;
#фігурки_тварин, муляжі фруктів та овочів, #картки з різних лексичних тем («Професії», «Одяг», «Посуд», «Тварини» тощо);
#дитячі_музичні_інструменти, звукові лото,музичні іграшки для ігор з розвитку фонематичного слуху;
#атрибути для розвитку дрібної моторики: #пластилін (бажано твердий, щоб розминати пальцями), #крупи (рис, макарони, горох), #прищіпки, #конструктори, шнурівки, #мозаїки, інтерактивні книги з фетру, дрібні іграшки та предмети (намистини, гудзики, камінці, кришки);
#зошит або #альбом для виконання завдань та малювання.
ПРОСТІ ПРАВИЛА ДЛЯ ЗАНЯТЬ ВДОМА:
для досягнення позитивного результату необхідно займатися з дитиною ЩОДНЯ.
Кожного дня доцільно проводити:
ігри на розвиток дрібної моторики;
артикуляційну гімнастику;
ігри спрямовані на видих;
ігри для розширення словника та розвитку зв’язного мовлення.
починайте заняття з 5-10 хвилин на день, поступово збільшуючи час.
#Тривалість_заняття без перерви має не перевищувати 10-15 хвилин. Якщо Ви бачите, що дитина вже стомлена, заняття необхідно припинити або перервати на певний час;
відкладіть заняття, якщо дитина погано себе почуває, хворіє або немає настрою чи капризує, адже задоволена дитина-це успішне заняття;
не вживайте слова “скажи”, “повтори”, “неправильно”, “не так”, підтримуйте всі починання дитини, її ініціативу, хваліть навіть за незначні успіхи;
до заняття дитині легше звикнути, якщо воно проводиться день у день в один і той же час. Зазвичай дитина більш активна зранку(але це індивідуально);
під час роботи намагайтеся не розкладати відразу всі #іграшки та предмети, необхідні для заняття. Демонструйте лише ті іграшки, предмети, які потрібні для конкретної гри, почергово;
не перевтомлюйте дитину та не перевантажуйте її інформацією;
не хвилюйтеся, якщо не виходить провести заняття. Ваші старання не пройдуть даремно, і результат занять обов’язково з’явиться!
#пелюстки#корекційний_центр#інклюзія#садок#логопед#психолог#нейрокорекція#рас#аутизм#ава #денверська_модель_ранньго_втручання