Логопедичні заняття вдома |


Логопедичні заняття вдома

‼️ Важливо пам’ятати, що провідна діяльність дітей дошкільного віку ігрова, тому всі заняття мають проходити в ігровій формі.

#Заняття необов’язково проводи за столом, бажано проводити там де подобається дитині (на килимку, дивані, у ванній кімнаті, у дворі).

‼️#Мовлення одна з вищих психічних функцій і формується та збагачується через сенсорні системи (#слух, #зір, нюх, #тактильні_відчуття) та з допомогою інших психічних функцій. Щоб дитина гарно засвоїла новий матеріал, вмикають всі сенсорні системи.

🟢 ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ВДОМА БАТЬКАМ НЕОБХІДНО МАТИ НАСТУПНІ ПРЕДМЕТИ та АТРИБУТИ:

📍#дзеркало середнього розміру, щоб дитина мала змогу стежити за правильною постановкою губ та язика під час артикуляційної гімнастики;

📍#фігурки_тварин, муляжі фруктів та овочів, #картки з різних лексичних тем («Професії», «Одяг», «Посуд», «Тварини» тощо);

📍#дитячі_музичні_інструменти, звукові лото,музичні іграшки для ігор з розвитку фонематичного слуху;

📍#атрибути для розвитку дрібної моторики: #пластилін (бажано твердий, щоб розминати пальцями), #крупи (рис, макарони, горох), #прищіпки, #конструктори, шнурівки, #мозаїки, інтерактивні книги з фетру, дрібні іграшки та предмети (намистини, гудзики, камінці, кришки);

📍#зошит або #альбом для виконання завдань та малювання.

ПРОСТІ ПРАВИЛА ДЛЯ ЗАНЯТЬ ВДОМА:

🔖 для досягнення позитивного результату необхідно займатися з дитиною ЩОДНЯ.

🗓 Кожного дня доцільно проводити:

🥁 ігри на розвиток дрібної моторики;

🥁 артикуляційну гімнастику;

🥁 ігри спрямовані на видих;

🥁 ігри для розширення словника та розвитку зв’язного мовлення.

🔖 починайте заняття з 5-10 хвилин на день, поступово збільшуючи час.

🕛#Тривалість_заняття без перерви має не перевищувати 10-15 хвилин. Якщо Ви бачите, що дитина вже стомлена, заняття необхідно припинити або перервати на певний час;

🔖 відкладіть заняття, якщо дитина погано себе почуває, хворіє або немає настрою чи капризує, адже задоволена дитина-це успішне заняття;

🔖 не вживайте слова “скажи”, “повтори”, “неправильно”, “не так”, підтримуйте всі починання дитини, її ініціативу, хваліть навіть за незначні успіхи;

🔖 до заняття дитині легше звикнути, якщо воно проводиться день у день в один і той же час. Зазвичай дитина більш активна зранку(але це індивідуально);

🔖 під час роботи намагайтеся не розкладати відразу всі #іграшки та предмети, необхідні для заняття. Демонструйте лише ті іграшки, предмети, які потрібні для конкретної гри, почергово;

🔖не перевтомлюйте дитину та не перевантажуйте її інформацією;

🔖не хвилюйтеся, якщо не виходить провести заняття. Ваші старання не пройдуть даремно, і результат занять обов’язково з’явиться!

#пелюстки#корекційний_центр#інклюзія#садок#логопед#психолог#нейрокорекція#рас#аутизм#ава #денверська_модель_ранньго_втручання

Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Оставить комментарий



На wordpress создание тем и шаблонов.